Le samedi 23 novembre au matin, 41 parents de différentes écoles du secteur sont venus passer l’habilitation vélo dans notre école. Pendant cette matinée les parents ont bénéficié d’informations pour gérer un groupe d’enfants à bicyclette et ensuite ils ont effectués un parcours à vélo (slalom, freinage…)

Dix parents de l’école ont été habilités en prévision de la classe découverte qui se déroulera au mois de mai. La classe de CM1/CM2 de Madame Quéméré et celle de CE2/CM1 bilingue de Madame Laot se rendront à Brest en vélo et séjourneront à l’auberge de jeunesse de Brest. Ce projet va permettre aux enfants de ces classes de travailler la sécurité routière et de découvrir le patrimoine de Brest.

La forte mobilisation des parents concernant ce projet est à souligner compte tenu du taux d’encadrement nécessaire pour les déplacements d’une classe à vélo. Un grand merci à eux.

Un test marc’h- houarn evit tud ar vugale a zo bet er skol ar sadorn 23 a viz Du diouzh ar mintin. 41 den eus ar skolioù tro war-dro o deus bet an test an dervezh-se. Posubl eo dezho bremañ mont gant ur c’hlasad d’ober velo. Tud ar vugale o deus desket penaos merañ ur strollad bugale war velo. Ret eo bet dezho pignat war velo ivez, gwiriekaet eo bet ma ouezent implij ur starderezh ha ma oant en o aes war ur marc’h-houarn. Deg den eus ar skol o deus bet an test. A drugarez dezho e c’hello ar c’hlasoù CM1/CM2 unyezhek hag ar c’hlasad CE2/ CM1 divyezhek mont beteg Brest war velo. An daou glas a raio ur c’hlasad dizoloiñ e miz Mae e Brest. Labouret e vo gant ar vugale war ar reolennoù surentez war an hent ha dizoloet e vo glad Brest ganto.

Klazig tud a youl-vat a zo en em ginnet evit mont gant ar vugale war velo gant ar skolidi. Trugarez dezho.

partie théorique
les 43 courageux